god eftermiddag

Publicerat: 2009-06-21 / 16:23:41

God eftermiddag,ursäkta för jag inte har skrivit något idag då jag har haft mycket och gjort.Tidigt i morse så gick jag till affären och handlade lite smått, passade på ochköpte mej en hårfärg också ser ju fan inte klok ut i håret så nu är jag blond igen.känns riktigt nice men behöver färga de igen snart.Sitter just nu och pratar med josse nu när  man har tid.Har nyligen pratat med julia också hon hade fixat sina naglar på Herrrhagen,har funderat på och fixa mina med men får se.Vi skall iallafall ses i morgon för vi träffas inte så ofta då vi båda har mycket och göra på dagarna så man får passa på och träffas så ofta man har tid.Hon är ju min allra bästa vän jag har,jag har ju mer kontakt med henne än vad jag har med andra så kallade vänner.Vi ska shoppa lite inne istan hade vi tänkt oss,funderar på om jag ska lägga upp en video i morgon med,vad tycker ni om de?? nu har jag precis ätit mat,sitter hos svärföräldrarn och dryger mej. ses senare puss på er!



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?