godförmiddag min läsare!

Publicerat: 2009-06-23 / 12:37:28
Har varit vaken ett tag men skriver nu istället,som sagt så var jag på stan igår och träffade julia vi hade de jättetrevligt kollade lite på rean.Sen köpte vi med mat från mitt i citty det blev husmans kost.Vi satte oss vid teatern och där såg jag joels bror som också bloggar men hälsade inte eftersom vi nte känner varandra,han är säkert hur trevligt som helst,men de e ju så med mej att jag inte vågar prata med främmande människor haha!

De blev att vi låg och solade och pratade en stund medans emelie snusade i vagnen.Jag shoppade ett linne och en tunika hittade inge mer istan heller..Idag ska jag och emelie ta en promenad i solen kanske ska vi ta oss en glass och sola lite.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?