midssommar friande hos svärföräldrarna

Publicerat: 2009-06-19 / 17:59:13
 Just nu är jag hos svärföräldrarna sitter och vilar mej efter maten,och Emelie har också tagit ett tupplur efter maten.Tyvärr han vi inte med och dansa runt stången som alla andra gör för vi kom så sent hit,lite tråkigt men de får bli nästa år.Tänk er idag blev det bra väder ändå fast att de visade sig igår redan att de skullew bli regn men vi hade tur med vädret om man tänker tillbaka på hur det var förra året,då var det riktigt ruggit väder.Vet att många denna dag kommer  att dricka sig redlösa och jag som är ung själv tycker inte det är någon bra ide att göra det utan man kan faktiskt umgås med fam och vänner utan  ALKOHOL.Snart ska jag äta hemmagjord rarbarberpaj med vaniljsås som ewa har gjort.Den är säkert super god! vad händer för er under midsommarkvällen?nu ska ja prata om helt annat tänkte om ni läsare tycker att jag ska börja och video blogga? tänkte också börja med en bloppis med tiden och en frågestund för ni har säkert hur många frågor som helst,ni kanske har några funderingar runt bloggen? puss och varm midsommar på er alla!
Postat av: Christina

Hej Therese!!!



Det var jätte roligt att kolla din blogg!

Du är så duktig!

Skrivet den: 2009-06-23 / 14:15:34


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?