sol sol och åter sol

Publicerat: 2009-06-26 / 10:13:26
Är det inte härligt att det har varit så bra väder nu de sista dagarna,de tycker jag iallfall.Igår åkte familjen till bomsta en poppulärt strandställe i karlstad.Det var hur gott som helst fast jag badade inte då,är världens badkruka,de ska minst va 27 grader i vattnet,får väl flytta till utlandet istället om ja ska bada.
Men jag och emelie badade lite gran iallafall.Emelie tyckte de var hur kul som helst,hon är ju lite rädd för vattnet ibland men  det gick bra.Vi åkte dit vid 13:00 tiden var där tills solen började gå ner.Vi  passade på och åkte till daniels föräldrar där vi satt en stund.
Men som tur var blev ja inte så solbränd för jag smörde in mej en hel del vill ju inte se ut som en neger haha.Idag har vi en hel del och göra vi ska storhandla massa mat inför månaden som kommer,sen fyller ju emelie 1 år den 9 juli så jag måste köpa lite extra, ska åka till någon badplats hade vi tänkt oss att hinna med.
 Får se om jag får tid och träffa julia i morgon,hon ska träffa en kille som kommer från örebro.Nu ska jag göra i ordning frukost och lunch mat så hörs vi mer sen kram på er alla.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?