jimmy choo

Publicerat: 2009-11-14 / 17:14:46
idag den 14 november släpper jimmy choo ur sina snygga kläder till h&m,skulle gärna vilja köpa några plagg ,man kan ju bara snacka om att sakerna är som ögon godis för mej,ahh önskade man kunde köpa dem online på h&m.

Dangen annars idag har varit på topp,har varit över till svärföräldrarna och ätit god mat så nu tänkte jag städa lite här hemma.Hoppas ni annars får en trevlig lördagskväll!

Postat av: Lisa :D

SV : hihi okej tacktack detsamma :D

Sött namn på bloggen : thizzii ^^

Skrivet den: 2009-11-17 / 16:57:03 / URL: http://hannelise.blogg.se/
Postat av: linda

Hej. Kul att du gillar mina ideer. Gran kan du köpa på de flesta blomsterbutiker, jag har och jag kan inte tänka mig något annat än att alla andra har det också. Limpistol är ett måste om du ska pynta till jul. Med den kan du få allt att fastna, finns små, billiga och bra på claes ohlsson. Lycka till med pyntningen...

Skrivet den: 2009-11-24 / 09:07:37 / URL: http://aklejatrend.blogg


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?