yrande höna

Publicerat: 2009-11-26 / 19:59:38

oj vad jag är trött i bena efter dagens shopping på stan,köpte kläder till lill tösen och en massa julblommor som jag har pyntat med sen jag kom hem för några timmar sen,jag har till och med satt upp julgardiner,och massa pynt här hemma.Känns värkligen att de börjar bli jul nu:).
Tänk vad mycket man måste hinna med innan julafton,i helgen ska jag iallfall försöka hinna baka och träffa pappa.lördag får vi lite besök här hemma.
kom just på en grej nu,åh när jag var istan förut idag så skulle jag gå in på hemtex och skulle köpa mej ett par gardiner som dem hade fått in för ungefär 1 månad sen,tror du dem fanns lr? NEJ!
JAG FICK GÅ RUNT SOM EN YR HÖNA I AFFÄREN för att jag blev så förbannad att dem inte fanns,trodde värkligen att de hade lagt de någon annan stans i affären,så jag fick köpa dem på nätet istället.Tur de annars skulle inte julen blivit fin i år.
"julgardinerna" från hemtex


 



Agnes o Måns    All I want for christmas



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?