Alla hjärtans dag?!

Publicerat: 2010-02-14 / 19:53:06

god kväll på er.Har inte mått så bra de seaste 2 dagarna är jätte förkyld så jag har bara luggit i soffan och tagit det lungt.Idag är det ju alla hjärtans dag och jag och killen har inte gjort något specielt,vi har varit tillsammas väldigt länge så de känns inte lika viktigt längre,men visst hade man haft lite mer pengar så skulle de ju inte va fel och åka någon stans under en helg.I morgon ska man tillbaka till skolan,suck känner mej inte allt någon lust till de eftersom man inte är frisk.Men de får gå ändå.De ända jag tänker på just nu är jobb till sommaren.får hoppas att man hittar något skulle va jättekul och få jobba lite och tjäna pengar så man kan göra något för pengarna till sommaren kanske en resa till kålmården i norrköping?  ha en trevlig kväll nu så ska jag krypa ner i täcket igen.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?