carolina gynning

Publicerat: 2010-02-02 / 16:28:06
dagen började med att jag gick upp vid 9 och gjorde iordning frukost sen väckte jag emelie och klädde på henne kläder.Sen gick vi ner och hon åt lite yoghurt och kalaspuffar.

När kl närmade sig halv 10 tog vi en promenad till dagis och nämade av henne där sen gick jag till skolan.Började min första lektion senare idag. fick i mej lite lunch vid 12 tiden sen hade jag mattelektion vid 1 och slutade dagen vid halv 3.

kom hem för en stund sen,känner mej rätt sliten idag:(.Ska snart göra i ordning middag till oss alla sen ska vi titta på tv och slappa hela kvällen har inte så stor lust att göra någont annat idag.Ska hinna med och se Andra avenyn senare ikväll,hoppas bara att liv får tag på den rätta våldtäktsmannen.. serien börjar kl 9 på sv1 men jag föredrar svt play på nätet.
kom på en sak nu,igår när jag var på stan så sprutade jag på mej carolina gynnings parfym,oj vad god den var så ni som vill ha en ny doft.kan rekomendera hennes nya parfym:)



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?