det är viktigt att puscha sig själv.

Publicerat: 2010-02-08 / 19:44:44

 

fick i mej en bit pizza från kylen till kvälls mat orkade inte göra iordning någon avanserad mat idag så det får duga med det jag hittade.Har nyligen lagt Emelie i sin säg för natten får hoppas på att hon somnar snart annars blir det jobbigt och göra engelska läxan sen som ska va klar tills i morgon bitti.
O min sprängade huvudväken har släppt sig så nu känns det bättre.Kanske är det ett tecken på att jag kanske borde varva ner lite ? jag har ju hur mycket saker som helst och göra varje dag o då tänker jag alldrig på hur jag ingetligen mår utan allt de kommer efter några veckor..
så veckans  pusching lista får bli att

- kunna lära mej varva ner på dagarna och tänka mindre.
-komma i tid till skolan.
-vara på alla lektioner.
-våga säga ifrån mer.
-våga va lyhörd.





← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?