hemma mys.

Publicerat: 2010-02-15 / 17:42:20
äntligen har skolan slutat för dagen och jag kan koppla av lite med familjen känns så underbart att få komma hem och inte tänka på att man ska sitta i sina böcker i flera timmar.Men ska bli spännande och se hur mina betyg blir till våren som kommer.*längtar*Han faktiskt med ett prov till i matten idag gjorde den på sisådär 20 min,de var hur enkelt som helst,hade värkligen pluggat in riktigt ordentligt förra veckan med helt plötsligt såg jag att de var lättare än vad jag hade förväntat mej.
Har nyligen fått i mej lite spagetti och köttfärssås och daniel är iväg och hälsar på sin syster i stan så nu är det bara jag och Emelie hemma.Vi ska väl kolla på tv innan det är dags för henne och sova för natten.hur har er dag varit?





















← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?