i'm home

Publicerat: 2010-02-09 / 15:55:02
så skönt att jag äntligen har kommit hem,frös som f'n när jag promenerade hem med emelie var inte alls trevligt att ta en lång promenad hem.tvärr.Började rätt sent idag så jag vi tog oss sovmorgon tills klockan var strax efter 09:00.Började klockan 10:00 idag hade bara 2 lektioner så dagen gick fort.Hade engelska och matte,gjorde ju klart min engelska läxa i går som jag visade vikarie läraren och hon tyckte jag var jätte duktig.Känns jättekul att få höra detta eftersom jag inte kan så mycket engelska än så länge.
Nog med det så kommer snart emelie farmor och farfar hem igen de har varit i polen under hela förra veckan så jag ska ta och sm städa lite här sen ska jag göra iordning en massa goda saker ses sen.

Postat av: Jennilie

Sv: Just nu gör jag inte så himla mycket faktiskt, du då? :)

Skrivet den: 2010-02-09 / 17:24:57 / URL: http://dayswithjen.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?