kallt som få

Publicerat: 2010-02-08 / 17:29:59
usch orkade knappt upp ur sängen i morse.Tänkte hur kallt de ingetligen var ute,så jag låg och drog mej i sängen till klockan nästan var 7.Började min första lektion klockan 8.Då blev de brådis till dagis,som tur va fick jag skjuts av daniel till dagis och skolan,ska tigga lite skjuts i morgon också eftersom Daniel ändå ska åka till norge och hämta hans föräldrar på flygplatsen vid 10 tiden på morgonen.

Dagen har varit väldig seg,har haft en kraftig huvudvärk sen tidigt i morse,vet inte om jag har kanske migrän.Har haft ont i huvudet sen i fredags.Så jag tog dagen väldigt lungt, orkade inte engagera mej så mycket idag i skolarbetet.Hade värkligen inte lust till något idag men jag fick bita i hop och fick göra så gott de gick.

Vi hade fått in en lärar vikarie på engelskan idag,haha man kan ju snacka om att hon är mycket bättre än den jag igentligen har.Hon satt närmare en timma med mej och pratade engelska,kändes så könt och få ha en lärare som vet hur en lektion ska va.

Ska alldelse strax göra i ordning middag och sen blir det och titta på tv tills klockan bild 7.. later.
Postat av: Fia

Jag kurerar mig i soffan med massa frukt. Gått o blivit rejät förkyld. Vad har du för dig ikväll?

Skrivet den: 2010-02-08 / 18:13:01 / URL: http://soffia.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?