odd molly tok!

Publicerat: 2010-02-09 / 19:40:14
emelie farmor och farfar var nyligen på besök de hade köpt en massa fint till oss. till emelie hade dem köpt en jättefin dockvagn.till daniel blev det visky,och jag fick en härlig pälsjacka,ska använda den någon dag innan våren kommer,fast jag får nog sätta på mej den när de blir lite plus grader annars blir det för kallt.
vet ni vad vi fick mer då jo 3 stora toblerone !!! nu ska vi gotta oss till nästa år.

på lunchrasten idag passade jag på att hämta ut min tunika/klänning från odd molly som jag fick av en tjej.skit snygg.Kan inte fatta att jag alldrig tidigare har tänkt på märket,visst odd molly grundade på 00 talet så jag är glad att jag har funnit min stil.visst odd molly är svindyrt märke men något plagg i månaden har man alltid råd med.Har än så länge totalt 4 tycken och mer ska de bli.

Postat av: Maria [Fotoblogg]

Jätte fin blogg

Skrivet den: 2010-02-11 / 22:06:56 / URL: http://mariaholgersson.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?