skolans mat har inga bra råvaror

Publicerat: 2010-02-04 / 10:55:33
god morgon vaknade rätt tidigt i morse,eller ja halv 4 redan.Kunde värkligen inte soman om så jag tittade på tv och gav emelie en flaska välling, somande runt 5. igenGick inte ur sängen förens kl var 7,var hur seg som helst men de var tur att emelie fick mej att börja vakna återmisstående ananrs hade jag ju alldrig vaknat.
Har nyligen haft en svenska lektion och snart ska jag äta lunch min mage kurrar ihjäl sig,får hoppas att de blir god mat idag:) skolan brukar inte servera så bra mat med bra råvaror.
Ska efter lunchen ta en promenad till affären och hämta ut min jacka.Sen ska jag tillbaka till skolan och klockan 1 igen ska jag ha en mattelektion.Sen slutar jag för dagen och ska hämta emelie på dagis.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?