suck..

Publicerat: 2010-02-03 / 16:53:59

Började med dagen att gå till skolan för och prata med bodil,berättde för henne att jag skulle till ams idag och prata om jobb.
kom till ams vid halv 12 och pratade med de på ams hur det stog till och han berättade för mej att eftersom jag är studerande så fick inte dem från ams betala anställingavgift för mej till chefen på åhlens resturang,Jag rinde upp chefen där och berättade de som ams hade sagt till mej och då fick man bara svar som: jaha är du studerande,men då vet jag det! sen la hon på! vad är det för stil?
när hon ringde mej i måndags så sa on att hon ville anställa mej men när man pratade med henne idag så vill hon inte ha mej längre bara för att hon inte får  stöd från ams.
så nu ska jag tröst gotta mej med en massa godis och mysa med emelie...



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?