klagomål till Halebop

Publicerat: 2010-07-29 / 13:54:16
jag har tidigare varit kund hos Halebop men inte trodde jag att de har blivit så omoderna att när man loggar in på "min sida" så kan man inte betala räkningara,man kan heller inte se om ens räkning är betald. Hur i hela friden tänker dem?


för att de ska få mer kunder och en bättre sida på halebop så borde dem ändra på detta!!!!!Så ni som har halebop vad tycker ni om iden,företaget 3 har ju detta och jag ångrar mig lite att jag inte har det kvar:/
Postat av: Halebop

Hej Therese,



Lars heter jag och jobbar på Halebop.



I inloggat läge på sajten kan man se fakturorna men det går i dagsläget inte att betala eller se om den är betald.



Jag håller med dig om att det åtminstone borde gå att se om en faktura är betald.

Att betala fakturan direkt via sajten skulle också vara en bra funktion.



Vi tackar för dina synpunkter och för dessa vidare till ansvariga.



Ha en trevlig helg ! :)

Skrivet den: 2010-07-30 / 16:02:09 / URL: http://www.halebop.se


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?