mobil företagen

Publicerat: 2010-07-31 / 13:18:56
hej på er igen,hoppas allt är bra? idag åker svärföräldrarna med flyget till polen och är där över en vecka.Får hoppas att Ewa hittar några ulliga tofflor till Emmi så hon kan gosa med nu i höst.

Angående halebop så har jag varit och klagat förut men ingeting har hänt på över ett halv år så du lars som jobbar på halebop,detta kommer inte bli av eftersom det inte har hänt någonting än på ett jävlar bra tag.Det hjälps inte att jag ska klaga till dem varje dag,tyvärr.

Hur tänker de på halebop? varför ska man kunna se sin faktura men inte kunna betala eller se om dem är betald vad är det då för mening att ens ha det kvar?För att halebop skall bli ett bättre företag så måste någonting hända,allstå då menar jag inte om några år utan förändrig NU!!så lars du kan väl höra av dig när de händer någon typ om sådär 10 år;)

Jag minns för ett år sen när jag hade 3,då fick vi ett medelande på mobilen om att vi skulle tycka till och vad som skall bli bättre.Tror ni det hände något efter ett halv år? Ja det gjorde det!!! De tog åt sig och tackade sina kunder sen vi skickade in allt som skulle bli bättre.Nu har 3 fått mer kunder än någonsin.


Postat av: Tilda

Super fil designe hur gjorde du den?! Sriv gärna till svar!

Skrivet den: 2010-07-31 / 21:13:57 / URL: http://tildasblog.blogg.se/
Postat av: Nathaliie

Kolla min FB? Vad menar du? :P

Skrivet den: 2010-08-09 / 20:40:11
Postat av: Erin W.

Hey hun! Just voted 5* on your Nelly.com shoe design! I hope you will vote back :)



xo E.

Skrivet den: 2010-08-14 / 04:07:23 / URL: http://canadieren.blogspot.com


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?