heeeeej

Publicerat: 2009-08-12 / 10:20:33
heejjj jag vet att ni har saknat mej jag har inte lagt ner bloggen bara tagit en liten paus för jag och familjen har nyligen flyttar till vårat hus så vi har haft fullt upp med en massa saker,ovet ni vad jag har äntligen fått hem min ipod nano,fukar hyftast bra än så länge:)

 eftersom jag inte har något camera ska jag föröka ta lite bilder med min mobil cam så att ni får se hur jag bor:)
men idag ska vi faktiskt åka ner till stan och hämta utemöbler så vi kan ha till våran stora veranda:) fast min pappa måste hjälpa oss med detta då han har krok på sin bil så vi får hyra ett billigt släp.

så under veckorna vi har bott här så har vi varit mycket ute här och fixa med trädgården,skrivit ett personligt brev till csn sen att jag har varit i stan och fixat intyg som cs behöver ha nästa vecka..

Igår åkte vi til min pappa och firade hans tjejs barn,marielle som fylle 17 år.de var trevligt och komma dit igår åkte hem rätt tidigt för att emelie var trött.

                                                denna ska hem till oss sen snygg va;)
Postat av: Anonym

hoppas du kommer trivas bra i det nya huset

Skrivet den: 2009-08-12 / 11:46:12 / URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra jo då det är bara bra med mig tack hur är det själv? Lite av den har jag gjort kram

Skrivet den: 2009-08-12 / 12:23:37 / URL: http://anwb.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?