tröttast i stan

Publicerat: 2009-08-15 / 19:09:30

Nä usch vad jag är trött känner me!!j jätte seg nu,vet inte varför men är nu hos daniels föräldrar och hälsar på.Jag gjorde en nektarinpaj till dem som vi åt på och köttbulla med pasta nyss,jättegott!.

I morgon måste jag och daniel stor handla ser väligt tomt ut i kylen/frysen så de måste fyllas på med en massa mat.O snart ska emelie skolas in på dagis nära min skola så de ska bli kul och se hur det kommer att gå för henne,men jag tror att de kommer gå super bra med taken på att hon är mycket nyfiken och vild av sig.

Trodde värkligen att de inte skulle gå så fort att få in henne på dagis eftersom det är väntetid.Jag ringde redan förra veckan och hon ringde tillbaka i går till mej och sa att hon hade fått en plast,o vad glad jag blev.För jag var väligt ororlig att jag skulle få vänta länge men som tur med det blev det inte så.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?