Anna ankas jul

Publicerat: 2009-12-19 / 10:49:19

I morgon kl 20:00 kommer första serien av anna ankas jul.Iförsta avsnittet kommer Anna Skipper ger sig in i Anna Ankas kylskåp. Vem har egentligen den sundaste livsstilen och kan Anna Skipper lära den vältränade Hollywoodfrun något? ja vem vet hur detta kommer att gå,anna anka kommer väl ställa skipper mot väggen istället.

I nästa avsnitt som börjar 20:30 får vi följa Robert Aschberg och Jonas Gåde som kommer att prata om anna ankas tendens att skapa debatt om sig själv.

Postat av: TERREH - GRATIS DESIGNER!

SV: Tack så mycket! Nu har jag äntligen fått jullov så under helgen kommer jag att ha tid och prioritera hur systemet kommer att gå till. Har tidigare gjort gratis designer men tagit en lång paus, men nu ska jag börja med det igen! Lägg gärna till mig på Bloglovin för att bli uppdaterad snabbt! Kramar Therése :)

Skrivet den: 2009-12-19 / 11:08:41 / URL: http://terreh.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?