besök hos mormor och morfar

Publicerat: 2009-12-27 / 18:03:02
nu har vi äntligen kommit hem från mormor o morfar,vi blev på bjudna på kalops och en god kaka till efterätt.De var hur gott som helt men de är ju så med mej att när jag tycker om manten så tar jag det i stora lass.

haha ja ni förstår ja är glupsk och eftersom jag har en sån snäll mormor och morfar så gör dem alltid extra mycket:) och till våren/sommaren kommer vi dit mycket oftare än nu.För på våren/sommaren så har ju Emelie mer utrymme för att leka på.Men trevlig var det iallafall att få komma dit.

Man kännes sig alltid så välkomen dit ovasett väder:) man blir ju så sugen att bo i deras lilla stuga dem har brevid huset. jag sakanr er redan:(  hoppas vi ses snart igen...

o du Ëmelie som är barnbarn till toril.Jag beundrar dina bilder du har på väggen hos dem skulle va kul om du kunde göra någon till mej..

Nu ska jag snart gå och natta Emelie och efter de ska jag kolla på en film.

Postat av: Emelie

Vad roligt att du tycker om mina bilder!! Ska se om jag kan rita något till dig någon gång. :)

Ritar inte så mycket nu för tiden, men jag har mina stunder då penna och papper är något som tar upp min tid! Kramar.

Skrivet den: 2009-12-28 / 13:14:12 / URL: http://nykaria.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?