chips och filmkväll

Publicerat: 2009-12-28 / 20:41:20
jag har äntligen kommit hem efter många minusgrader ute i luften,men jag lever iallafall.Ruskigt kallt har de blivit de senaste dagarna.Fattar inte hur jag ska orka med och gå till dagis på möran.Får nog ta bussen i några dagar framöver.

Nog med det så har jag fått nytt schema från skolan och jag har fått 2 dagar i veckan som jag inte har någon schemalagd undervisning.SKÖNT för då hinner jag göra massa annat hemma.Jag sitter just nu och bläddrar i info häftet jag fick med,  jag kommer få mycket ledigt under februari,mars och april.Känns ju hur yxigt som helst.Det jag blev mest glad över var att jag äntligen fick en plats i svenskan.

Nu ska jag koll på 2 filmer som jag hyrde på närköp.kan ni gissa vilka filmer jag hyrde? nää ni har faktiskt ingen aning.Jag hyrde nämligen harry potter och flickan som lekte med elden.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?