julbak och pulkatur på julafton

Publicerat: 2009-12-24 / 14:42:18


under dagen har jag och emelie varit ute och åkt lite pulka,hon åkte faktiskt ner från en lite kulle vi har neranför  hos oss,och hon värka tycka att det var spännande,tur nog grät hon inget.

nu har vi kommti hem och jag har bakat pepperkaksmuffins som jag tänkte bjuda min gäster på.Daniels syster kommer nämligen hit snart,ska bli kul att träffa henne igen.hon är ju så gullig och snäll.Ikväll kommer min pappa och min bror hit,saknar dem så mycket.Ska bli kul och se vad som ligger i paketet vi får av dem:)

snart om en halv timma börjar kalle anka och hans vänner på tv haha ja ni förstår jag älskar att se detta varje år.Jag tröttnar aldrig på det.Har ju piff och puff,askungen och lady och luffsen som favoriter. den som jag tycker minder om är carl jonsson.





← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?