kvälls mat

Publicerat: 2009-12-29 / 21:32:27
nu ska jag och daniel göra iordning lite kvällsmat,det får bli varmamackor med oboy eller kanske te ja vi får se.Känner mej vrålhungrig efter lång dag på stan.Känns som om man inte har hunnit gjort någoting idag,bara suttit och slappat och busat med lilla Emelie.Men de kan också vara rätt avslappnande om man bara tar dagen som den kommer.Men de är ju säallan man orkar de för jag brukar bli otroligt trött om jag bara sitter och kanske tittar på tv. nog med det så ska jag hälla av vattnet som mina russinfötter har varit i och fixa i köket.

Postat av: Naima

Det fint med mig också :) Yes, går i svensk skola så ;)



Kram // Naima - Livet i Finland

Skrivet den: 2009-12-29 / 21:45:00 / URL: http://naaimas.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?