lucia firade på dagis

Publicerat: 2009-12-14 / 12:33:33
Idag ska vi iväg och titta på lucia firade på emelies dagis,emelie ska nämligen vara tomte.Känns jättekul att dem ordnar sånt här på dagis för då har ju barnen kul iallafall.Ska ta många bilder sen så hoppas jag att dem kan publiceras ut här.

igår fick vi besök av morfar ,pappa och min bror som jag bjöd på middag det blev lax med tillbehör här hemma som jag hade gjort i ordning.vi satt och pratade om gammla minnen osv riktigt trevligt.



Postat av: C A R R U C A R R U C A R R U C A R R U C A R R U

Heej =) fin blogg du har! Om du vill ha fler besökare så tveka inte att klicka på denna länk http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=liiine89 du får garanterat fler läsare!! Ha det super! =)



PS, kika gärna in på min blogg, där jag skriver mest om mode, kändisar och film. Och även en hel del om mig själv! =)

Skrivet den: 2009-12-14 / 14:29:17 / URL: http://carulinenilssun.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?