obs obs ni alla som inte har läst detta om therese talar ut..

Publicerat: 2009-12-27 / 11:46:25
så tänkte jag att ni skulle kunna göra de stället för att leta i mina kategorier...


jag heter therese och är född i karlstad 1988 min mamma fick mej väldigt ung 18 år min pappa var över 20.Min mamma var för ung för att fatta att hon inte kunde ta hand om mej,jag blev efter några månader omhändertagen av socialen,de bestämde sig för att min mormor skulle få vårdnaden om mej istället för mina förädrar detta hände via domstolsbeslut.tyvärr blev min uppväxt väldigt dålig då, jag var då och då hos mina föräldrar eftersom dem inte fick tahand om mej länger,för mej idag har det tyvärr tagit mycket skada av min dåliga barndom,jag fick som liten redan då stå på mina egna ben och göra allting själv då min mormor tyckte det var bra.När jag var liten fick jag träffa min pappa var 14 dag då han "JOBBADE"  mycket enligt min mormor så därför kunde inte jag träffa honom så mycket,min mamma var mycket sjuk eftersom hon som ung knarkade och söp. så hon träffade jag sällan ,eller igentligen ville jag inte de eftersom det var obehagigt.När jag började i första klass blev mobbad och hatad tills jag flyttade skola då jag mådde bättre,då jag fick många vänner,tyvärr har jag ingen kontakt med dem idag.När jag gick i 6:an ville min föredetta lärare göra en utredning på mej då jag gick back i skolan med alla ämnen,tyvärr så visade de sig att jag hade ett handikapp.Jag trodde inte på de då jag började gå både i vanlig klass och extra i specialklass.När jag bodde hos min mormor blev jag misshandlad av henne tills jag kontaktade socialen så jag kunde få flytta till min moster.Där jag bodde tills jag var 17 år.Min moster och jag hade väldigt dålig kontakt när jag bodde hos henne.Hon var ju mer med andra än
vad hon igentligen brydde sig om mej. forst följer...


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?