små ängla ögon..

Publicerat: 2009-12-21 / 12:49:42
Dagen började med att äta ytterligare mer toast med salladslök.Jag har värkligen fastnat för salladslöK inte för att jag anväder det till allT men just  till varmasmörgåsar och sallader sitter det som pricken över i:et.mm så gott det är.nej nu ska jag sluta sitta och tänka på det.

jag och Emelie ska öppna lucka nu 21 idag för hon har nämligen en egen choklad kalender hemma.Fast vår katt här hemma vill ju alltid så gärna sitta i soffan och titta med sina små hedliga ögon som en liten unge. För att försöka övertala mej med sina ögon att hon är också värld lite choklad.Men nej där sätter jag stop,det räcker med att hon äter en massa annat gott här hemma. nog med det så tänker jag bjuda på dagens bilder!



 en trött och nyvaken EMELIE i morse.




kolla vad som hade slagit ut under morgondagen?



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?