arbetsförmedlingen

Publicerat: 2009-07-16 / 11:42:39
god morgon gick upp för ett tag sen,var hur seg som helst trodde inte jag skulle orka upp idag men det gick bra,gick till arbetsförmedlingen idag och pratade med en tjej som har hand om jobb coach.Riktigt duktig var hon,så vi pratade om framtiden och att jag skulle börja plugga till hösten,då jag ska plugga upp grundämnen.När jag är klar med det kommer jag att börja plugga igen och ska om några år börja en utbildning  vård och omsorg. Inriktad som undersköteska till att börja med,får se vart jag hamnar sen.Så till hösten hoppas jag att emelie kommer få en plats på dagis,lr ja hon måste ha en plast.Ska bli riktigt roligt och få börja en utbildning som jag värkligen vill jobba med.

SÅ ALLA NI SOM HAR GÅTT UTBILDNNIGEN KAN VÄL KOMENTERA VAD NI TYCKTE/TYCKER ?


Igår var jag och daniel i stan och åt mat på en resturang,maten var väl sådär.Vi åt kyckligsallad och kebabtallrik.Men ice age 3 var faktisk bra en film ni borde se tycker jag fast att det är en barnfilm.Ska snart om några timmar hämta emelie hos farmor.Nu ska jag läsa tidningen glanze.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?