bergvik!

Publicerat: 2009-07-11 / 11:06:07
 


god morgon här sitter jag och har nyss vaknat ska börja och städa lite innan daniel och emelie vaknar måste städa en hel del för min moster och hennes sambo kanske skulle komma förbi och hälsa på senare ikväll innan dess ska jag och hela familjen åka till bergvik och handla saker till daniels kusins sons dop som äger rum i vikenkyrkan i morgon kl 1,ska bli spännanade och se hur de blir,har ju alldrig varit på dop tidigare.På bergvik ska jag försöka hitta någon till emelie och mej får se vad jag får med mej hem idag.annars  idag ska vi åka till daniel föräldrar och äta mat.Ah just de jag beställde hem en ipod nano i går också som jag ska få hem på måndag, en rosa!har ni något förslag på vad man kan köpa till ett dop?

Postat av: ida UNG MAMMA

SV; JAG VET INTE RIKTIGT, MAILA HENNE OCH FRÅGA, SÄG ATT DU SÅG TUNIKAN PÅ MIN BLOGG SÅ VET HON NOG VILKEN DU MENAR!

Skrivet den: 2009-07-12 / 09:52:12 / URL: http://gotteochvi.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?