dop

Publicerat: 2009-07-13 / 13:34:57
hej förlåt för dålig uppdatering har varit seg hela dagen vet inte varför men i går var jag och familjen på dop i vikenkyrkan i karlstad,det var jätte trevligt och se det.William var så fin och lugt trodde han skulle börja skrika som men del barn gör men det gjorde han inte.dopet hållde på en närmare 1 timma efter dopet  åkte  vi till en resturang där vi blev bjudna på massa god mat.Åkte senare till bergvik och köpte mej ett par jeans och ett armband,när vi hade kalaset i veckan fick jag ett presentkort av daniels syster så då passar man på och köpa något fint för de.



idag blir det en lung dag funderar på och se en film och fixa käk känner mej jätte hungrig redan,vet inte vad jag ska laga för mat eftersom daniel inte har något ide,men så är det med killar.Usch har inte fått något postavi från posten väntar ju nämligen på min ipod,får hoppas den kommer i morgon igentligen skulle de ta en dag  men tydligen inte.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?