min dröm

Publicerat: 2009-07-06 / 15:14:33
nu har jag och daniel  åkt till hans föräldrar och sitter här wn stund,daniel och hans pappa ska åka och köpa en ny bil åt honom då våran är kass.Hans mamma passar på och köper lite saker till Emelie nu inför kalaset,får se vad hon kommer med senare.Jag och emelie ska snart ner och äta lite innan dem kommer får se vad  som finns att äta.Får väl bli kött och något gott.Jag har funderat på och baka muffins innan onsdag behöver baka eget någon gång blir så mycket godare då.Tänka sig snart blir emelie 1 år och månaderna har gått så fort kan inte tänka mej att hon ska börja på dagis snart,jag hopaps att "inskolningen" kommer gå bra,är lite nervös.Tyvärr har vi inte fått något besked när det väl blir av.Jag hopaps de blir snart eftersom jag måste fixa jobb lr plugga om då jag gick hotell och resturang på gyminasiet,tyvärr var det inte min grej att där.Vill jobba inom vården,vill bli sjuksköterska eller jobba på akuten.Men tyvärr kommer jag ALLDRIG någonsin bli det då jag inte har huvud för det.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?