rix fm festival

Publicerat: 2009-07-01 / 18:22:08
hej :) de va ett tag sen jag uppdaterade är lite dålig på de ibaland men får se till och skriva mer.Ikväll är det rix fm festival i karlstad ville åka ner men värkar tyvärr inte blir av ikväll, vill också gärna gå på bio men allt skiter sig.
Får se vad som händer ikväll. Har nyligen ätit mat hos svärföräldrarna.Och emelie sover en stund nu.I går när jag var på stan och träffade julia passade jag på och handlade lite saker blev lite smått och gott.Tyvärr så glömde vi ta kort  tyvärr får ni inte se några bilder.
Haha vet ni vem jag träffade min moster i går av rena slumpen jag ska nämligen på dop igen i agusti!! yes.....
får se om hon kommer när emelie fyller år får hoppas på de annars skiter jag och komma på dreas dop,jag menar vad är de för menig? människan har inte varken hört av sig lr vilja träffat mej på snart 4 år helt plötsligt ska man komma på DOP? jaha?! UCH  känner mej så sviken av henne för hon lovade mej att komma på min student för 1 år sen men hon hörde alldrig av sig.viken kärring!



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?