så sjukt varmt

Publicerat: 2009-07-02 / 12:58:35
shit vad varmt det har varit de senaste dagarna usch blir ju riktigt genomblöt.I går var jag och daniel en sväng och åt mat hos hans föräldrar blev kycklingsoppa.Hur gott som helst.Tyvärr blev det dåligt väder så man kunde inte sitta ute då de var kallt och ruggit.Idag måste jag hinna med och skicka ut alla inbjudan till kalaset som börja närma sig.Ska försöka hinna med och baka bullar med daniel här hemma  och köpa tårtbåtten,fixa en barbie som ska sitta på tårtan.usch känner mej stressad inför de sista nu men de är väl värt.Som tur är de fint väder idag så jag ocg fam ska passa på och vara ute lite,får se om de blir och bada senare.Som jag skrev för ett tag sen tt jag skulle fixa mitt hår vad tycker ni om de?? nej nu ska jag ta hand om emelie se sen!!


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?