åhh!

Publicerat: 2009-07-07 / 11:51:11
åh vad gott nu äntligen ser jag lite brun ut fast jag har ju fuskat en del med BRUN UTAN SOL.
 
Ska jag försöka hitta recet på nätet på muffins,har ni kanske något tips på goda recept?nu har äntligen alla fått sina inbjudningar till kalaset som är på torsdag.Det ska bli trevligt och träffa alla en del har jag inte träffat sen jag var lite som min kusin linda exempel saknar henne otroligt mycket hon har fick också en dotter förra året så nu har man kusin barn.Vill gärna träffa mina andra större kusiner med dem ska åka med morfar till en stuga någonstans i värmland.Så en del av min sälkt får jag träffa iallafall.Och i helgen mina kära läsare så ska vi på dop,vet inte vad vi ska köpa än har ni några tips på vad man kan köpa har alldrig varit på ett dop förut så ni kanske kan komma på något?Idag ska jag och familjen ta det lungt eftersom det inte är något väder.




← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?