......

Publicerat: 2009-10-29 / 13:03:28

jag har inte bloggat på sådär en månad kännes de som men de beror på attjag har HALSFLUSS! så jag har haft feber,ont i kroppen,öronvärk så de skrek om det värkligen jättekul.Men nu mår jag bättre får ändå gå på min pencelin til nästa vecka.. sen ska jag vara helt återstäld.skönt.Undertiden jag kurat in mej i sängen under några dagar har Emelies farmor o farfar varit här och gjort fint i Emelies rum,hon har fått nya saker i sitt rum,ja ni förstår de skämmer redan bort henne o de är ju jättegulligt av dem.

ojag har faktist klippt mej en ny frisyr,de där fula råtthårtet är borta så nu är de askblont och ljusbrunt.

Jag har nu under några timmar suttit och kollat på julsaker och höstens mode hittade en hel del tänkte visa lite  nytt mode som skulle sitta fint.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?