gammelmormor

Publicerat: 2009-10-30 / 09:17:53

godmorgon,idag har jag funderat lite på om jag ska åka in till stan en sväng,med tanke på att de är väldigt dåligt väder kommer jag nog skippa de idag men vi får se hur de blir.Har inget specielt att göra här hemma ändå.Ikväll ska familjen iallafall åka in till stan och köpa lite ljus och granbukett och åka upp till gammelmormors grav eftersom vi inte hinner med detta i morgon.Sist jag hälsde på gammelmormor var i sommras sedan dess har jag inte varit där känns lite konstigt att komma dit nu,fast de är ju alltid kul och se hur det ser ut nu om de är någon i min släkt som har varit där och lagt blommor och sånt.Jag vet att min mormors bror brukar vara där och göra fint,men i år är det faktistk min tur att visa lite.Skulle igentligen haft pappa med mej dit men han kunde inte,så de var lite synd.Jag sitter och funderar på hur hon skulle ha varit om hon hade levt idag! kanske hade hon varit den där krutkärringen som var glad och positiv,jag har uppfattat från min pappa att hon var över snäll.Tyvärr fick jag alldrig lära känna henne jag var bara 2 år när hon gick bort tyvärr.jag kom på värdens roligaste grej nu jag ska nämligen skära ut en liten pumpa och lägga brevid graven ikväll.



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?