boring day

Publicerat: 2009-09-20 / 15:56:18

god eftermiddag,dagen har vait hur lugn som helst.Emelie kom nyligen hem från farmor eftersom vi var hemma och hade annat kul och göra igår.Har slappat hela dagen tog nyligen en promenad till affären för och hämta min cykel och köpte mat på vägen hem,fy vad svårt de va och dra en cykel samtidigt man går med en barnvagn med det är som en konst för mej haha.Yes i morgon börja jag skolan igen ska ha lektioner sen ska jag ta det lungt resten av dagen...
åhh vad jag stör mej på min lg mobil,datorn känner inte ens av att jag har usb kabelen i längre så nu kan jag inte lägga upp nya bilder längre,eh får faktiskt försöka köpa mej en camera så bloggen får lite liv.Känns inte alls kul..



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?