god natt

Publicerat: 2009-09-21 / 21:14:06
nä jag ska nog krypa i sängen nu,ska upp tidigt i morgon bitti måste fixa lite saker innan jag börjar skolan.Gud så skönt i morgon har jag någon lektin sen ska jag fixa min engelska läxa..slapp dag kan man kalla de! vi ses i morgon kram!!!
Postat av: Anonym

hej, såg på bloggshopen att du var intresserad av en elise ryan klänning. jag har en lika i vit som du kan få köpa för 400 ink frakt. hör av dig om intresse finns

Skrivet den: 2009-09-21 / 22:49:01
Postat av: Anonym

hej, såg på bloggshopen att du var intresserad av en elise ryan klänning. jag har en lika i vit som du kan få köpa för 400 ink frakt. hör av dig om intresse finns

Skrivet den: 2009-09-21 / 22:49:16
Postat av: Indra

Hej hej och tack för din gulliga kommentar i min blogg. :-) Inspirationen? Hm..ja, jag vet inte. Från allt möjligt tror jag. Mest från min egen fantasti. :-D



Jättetrevlig blogg du har här också. Har läst runt lite här ikväll. :-)



Ha en fin kväll!

Kram//Indra

Skrivet den: 2009-09-21 / 22:49:35 / URL: http://cherlindrea.se


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?