löööv you mupplisa

Publicerat: 2009-09-21 / 16:08:04
 åhh jag bara längtar  tills nästa vecka då jag ska träffa j,längtar som fan efter dej;) ska väl kanske ta en kyckligsallad inne i stan ja du vet vad stället heter om du läser detta;).Vi ska väl också hinna med en runda till stan innan vi ska hämta Emelie..Ska försöka hitta några mer jeans och tjocktröjor till henne igen,hittade inte så mycket sis jag var inne i stan med dej..

Man kan bara inte fatta att det har gått 3 år sen vi träffades första gången sen dess har vi varit bästa vänner genom åren,tänker ibland på hur kul vi har det tillsammas,men visst vi har haft våra dåliga dagar tillsammans med de är inget gämfört med vissa andra haha,yes så är det me det,jAG HAR IALLFALL EN BRA VÄN MAN KAN LITA PÅ!.Jag säger såhär heller få  riktiga vänner är flera så kallade vänner det gäller bara att stå på sig och bryta kontakten föralltid...lika bra att kura ihop sig och må bra än att ha vänner om inte vill en väl och som inte går att lita på dessvärre lr rättare sagt manipulera en !!!Nä det är så konstigt mellan tjejerna och killarnas roller när det gäller kompisar,tjejer går inte ihop flera stycken får då går några bakomryggen på den som är offer,medans killar acceptera varandra som inte tjejer kan göra med varandra...

okej jag kanske inte är världens bästa skrivare men jag försöker så gott de går fast att jag har dysleksi,så nu vet ni det.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?