skolan...

Publicerat: 2009-09-17 / 12:28:02
hej och hoj,sitter just nu i skolan och har nyss lunchat ska ha mattelektion om ca 45 min,får hoppas att jag får bra poäng på mitt matteprov jag gjorde i veckan:)!!men de va ju inte så svårt men kanske har jag slarvat man vet aldrig;)

Vet ni hur drygt det är och sitta här på bibblioteket i 2 timmar innan nästa letkion börjar,nä det känns trist.
Ska hämta Emelie kl halv 4 senare och göra iordning mat.. vet inte vad resten av dagen bli att göra,men de märks väl.

I går var jag och träffade j ,de va ju ett bra tag sen jag träffade henne så vi satt på meccan och åt mat,kollade i affärena i stan sen åkte jag hem,ska försöka träffa henne senare i månaden...Nä nu ska jag nog dra mej och läsa någon tidning innan lektionen börja vi ses!!


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?