tooodells

Publicerat: 2009-09-03 / 20:49:08

hej igen jadu vad ska jag börja med,humm... de senaste veckorna har jag varit med Emelie på inskolning på kotten,jag själv har nyligen börjat på komvux och jag har toppen lärare där,känner att jag vill ge så mycket i skolan eftersom dem hjälper mej och att dem har så otroligt bra tålamod.

Känns riktigt bra att ha 1-2 lektioner varje dag så man kan varva med lite eget arbete så man slipper sitta i ett trångt klassrum med en massa folk,inte för att jag hatar de men känns friare när man kan göra uppgifter på egenhand.
Kollade in på nellys hemsida och klickade hem lite höstprylar som jag inte har hemma,blev några cardigans,jeans,en jacka....

men vill beställa hem en anna cardigans men den kostade närmare 1800 kr så det är kanske inte värt de men den såg ut och va varm och gosig..
 
I morgon kommer min morbror till mej och lämar en stor ljusstake som ska stå i vardagsrummet..


här kommer lite bilder från nelly....







← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?