all världensmat

Publicerat: 2010-04-30 / 10:27:29
åh jag känner att jag vill gå i ide nu är så otrligt seg idag.Kanske beror det på att det är molnigt,vad vet jag?!

Hur som helst så ska jag snart äta en stor frukost och emelie ska snart sova efter att hon har tittat klart på barnkanalen.

Idag vill jag faktiskt göra något har ingen lust att sitta inne ska se till så att vi kan åka till Mariebergsskogen i karlstad och titta på djuren och sitta o fika,får hoppas de inte blir regn.Värdret är så ostabilt så man vet alldrig.

Jag han alldrig berätta gårdagen eftersom jag inte hade tid och skriva men de tänker jag göra nu,dagen var helt okej hittade ett snyggt spetslinne inne på carlings.Åt luch på mitt i citty,blev fisk och potatis.

På torget hade dem all världensmat som man kunde smaka på och jag blev så sugen på en italiens maträtt men jag hade tyvärr inte lösa pengar på mig så jag fick stå där och dräggla .Sen hade dem svin dyra godisar i alla olika smaker och färger blev riktigt sugen.Men fick tänka på att Emelie äter bara sötsaker på helgen..Så något köp blev de tyvärr inte.

Nu ska jag försöka vakna till liv får hoppas att frukosten gör mig piggare.

Postat av: Sandra

Fin blogg! =)

Skrivet den: 2010-04-30 / 12:00:20 / URL: http://ssandrao.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?