dagens händelse

Publicerat: 2010-04-28 / 22:54:10
god kväll på er hoppas er dag har varit bra.Har varit under dagen i skolan.hade dock en lektion och den lektionen gick åt att göra ett engelskaprov.Får hoppas att det blir bra,får dock svar nästa vecka!

Kom hem runt 1 och la mig i soffan och slappade resten av dagen,emelie passade på att sova lunch efter att hon kom hem från dagis.Hade också igentligen planerat att sova en stund men så blev de tyvärr inte.

I morgon ska jag på frukostshopping på H&m i karlstad. Ses i morgon ska gå och sova nu


Postat av: Tant Kim | Design

Jag vet vad felet är.

Skicka dina inloggningsuppgifter så fixar jag det åt dig.

mvh Kim

Skrivet den: 2010-04-29 / 18:05:39 / URL: http://tantkim.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?