Lacome

Publicerat: 2010-04-30 / 18:32:14
Tänkte börja med några sminktips till er som jag har nyligen börjat och anväda.Jag kan börja med och en mascara som kommer från Lacome,jag har nu använt den i 2 dagar och känner att den e jättebra, visst ger den  inte så mycket volym men den förlänger fransarna.Det räcker att man målar dem 1 gång,vill man måla på mer så börjar fransarna att klupma sig.En absolut favorit hos mig. PRIS VÄRD  mascara kostar 225 kr.Har också testat dreras fondation och jag är lite osäker på vad jag tycker om det men jag kommer att återkomma med den produkten.Detta är inget reklaminlägg..

RESULTATET

 

 

Nu ska jag åka till karlstad vi ses ikväll håll utkik;)

Postat av: June

Tycker inte resultatet ser särskilt bra ut. Dermanords mascara däremot!

SV: Nej jag var ironisk ....... ;)

Skrivet den: 2010-05-01 / 13:01:42 / URL: http://junesabstracts.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?