Var med och tävla om barnkläder från pingpongbarnkläder......

Publicerat: 2010-04-15 / 16:54:28
jag tänkte bjuda min fina läsare ett plagg  från pingpongbarnkläder som har ett stort utbud av fina och fräsch kläder från storlek 0-24 månader.självklart får ni själva välja storlek.

tävlingbeskrivning:
du ska skriva i min blogg vilket plagg som just du skulle vilja ha och varför,sen ska du länka mej och skriva att du är med tävlar om ett plagg från mej och pingpongbarnkläder..
Ni som inte vinner har mer chanser, tävlingar kommer att komma igen,annars kan ni gärna kika in på pingpongbarnkalder.se


OBS tävlingen avsluts på måndag den 19/4 2010. lycka till!!!!
jag kontakat vinnaren via mail..



Har bestämt mej att lotta ut följande plagg

Postat av: cassandra bergström

hej jag vill gärna vara med och tävla.

jag vill vinna bara för att jag har en underbar dotter som snart fyller å därför vill jag ha rosa alfonsåberg dressen.

Skrivet den: 2010-04-17 / 15:04:40
Postat av: jilena

hej jag vill vinna skorna då jag har en son som skulle bli underbart fin i skorna nu i vår...

Skrivet den: 2010-04-17 / 19:45:30
Postat av: Fia

Hej! Kul tävling! Jag skulle vilja ha skorna att ge till min pojkväns systers söta lillkille Harry :) Han fyller ett år snart! Eftersom jag inte har några syskon och kan bli "riktig" blodsmoster så är Harry det närmsta jag kan komma att bli moster. Han är världens härligaste unge! Han är absolut värd ett par tuffa skor :) Ha det bra! /Fia.

Skrivet den: 2010-04-18 / 23:24:06 / URL: http://soffia.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?