arbetserfarenheter...

Publicerat: 2010-01-19 / 11:34:24

 

god morgon,dagen börjar med sov morgon eftersom jag och emelie ska vara hemma idag också.Så i morgon ska vi till dagis och skolan igen som vanligt,emelie sitter just nu och äter sin frukost. och jag har nyligen fått kontakt med nobelgyminasiets nya rektor om att jag vill ha en ny kopia på mina betygsdotument,eftersom jag har tappat bort orginalet någon stans här hemma,så klumpig som jag är.

Ska nämligen söka lite sommarjobb nu får se om jag får napp,inte så lätt med och skaffa jobb när man har bara har gått i skolan under sitt liv ,då har man inte så stora erfarenheter som man kanske borde ha när man är 21 år.Nåväl ska boll över en massa mail fram och tillbaka till min coach om lite personliga brev.. några tips? 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?