damm tampongen

Publicerat: 2010-01-26 / 20:36:57




god kväll har haft fullt upp hela dagen,började med att jag började min första lektion kl 10:00 hade matte,gjorde förståss klart mitt prov.Får hoppas att detta prov gick finnemang! tog lite luch efter kl 12 och idag serverade skolan hamburager med mos haha fan alltså! vilken mat,visst skolans grönsaker o de är super men maten är ingen hits varje dag.

 Kan va lite undantag ibland då man får lax och tacos.vad får ni för mat för er som går i skolan tycker ni att maten är bra?
Tog en promenad efter skolan slut och hämtade Emelie på dagis,sen gick vi in till centrum för att köpa lite och göra annat..
gick förbi apoteket och köpte mej nageltång och TAMPONGER, SUPER OCKSÅ!. Sen tog vi bussen hem eftersom vi bor 3 km ifrån centrum,vem orkar gå i kylan?

Gjorde iordning fisk och potatis när jag kom hem och städade lite smått.Nu sitter jag och kollar på simpsons och ska snart träna på lite engelska ord till i morgon.

see you..







← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?