hatar bussar som inte kommer..

Publicerat: 2010-01-14 / 22:03:16


saknat mej? jag förstår det,i morse när jag promenerade ner till bussen för att åka till dagis och skolan så kom aldrig bussen så jag fick dra hem igen och ringa och berätta som det var.Stog där ute i kylan i över 1 timma.. istället åkte jag och Emelie in till stan för att köpa mej en svenka bok uppe på mitt i citt i city men tyvärr hade boken gått ur lagret.. så jag får köpa någon eller beställa via skolan.
jag kollade efter  nya raggsockor på h&m till Emelie men tyvärr fanns de inga kvar jag som värkligen behövde köpa nya,får försöka hitta ett par i helgen,innan bäbis fryser ihjäl:(
fick tag på en massa kläder och ett par skor till henne iallafall..
och 2 smycken till mej..










snacka om REA fynd det blev idag:)

nu ska vi äta se snart:)



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?