en risig dag..

Publicerat: 2010-01-18 / 11:46:20
god morgon sov lite bättre idag,så jag ringde till dagis och skolan eftersom jag inte vill smitta någon igen... på dagis hade tydligen redan 4 stycken barn fått magsjuka berättade Karin när jag ringde dit i morse.Daniel ska köpa med tabletter sen så att jag kan gå till skolan i veckan..orkade inte gå i morse då jag fick "springa" fram och tillbaka till toan..

Nu sitter Emelie och äter frukost och jag går på min lilla diet eftersom magen inte mår bra än.Idag blir det en lung dag kanske ska vi se på film och så:)
här kommer bilden från i lördags när vi var hos sandra;)så fort vi blir friska ska jag åka in till stan och köpa en present till sandra eftersom hon fyller år på torsdag...

Postat av: Tant Kim | Design

Skulle du ha designen? Väntar på svar. För om du beställer och sedan säger att du inte ska ha så är det inte allmänt vett. Snälla svara!!!

Skrivet den: 2010-01-18 / 12:02:34 / URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Krya på dig!

Skrivet den: 2010-01-18 / 12:18:42 / URL: http://mbym.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?