f***** utskrivare..

Publicerat: 2010-01-08 / 10:58:48

god morgon igår som sakt så åkte vi iväg till skolan för att lämna in papper.Eftersom vi inte har någon utskrivare hemma så tänkte jag att jag kunde lika gärna fixa 2 grejjer samtidigt.När jag väl fick en dator som var ledig märkte jag att de var något fel,felet var att de inte gick och skriva ut papparet som jag ville ha utskriviet.Jag frågade bibliotekarinen om jag kunde få skriva ut pappret på en annan utskrivare men då sa hon att de ite fanns någon annan än den som var trasig.Jag vet ju att de fanns en i koridoren in till lärarrummet som man kunde anväda men den var tydligen inte  deras så jag åkte hem ock skrev ut papparet hos danielsföräldrar så nu idag ska vi tillbaka till skolan men den här gången ska jag till studievägledaren,får hoppas på att hon är där idag.Får helt enkelt maila henne så hon vet att jag kommer över.Efter de ska jag och Emelie en sväng in till bibblioteket och läsa lite böcker..later..



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?